معلم ناهوک

معلم ناهوک
آرام و رام و راحتی آرام جان می خواهمت. صلوات بر خاتم پیامبران(ص)  
قالب وبلاگ
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان نامهربان نامهربان من مهربان میخواهمت... و آدرس nusrat.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





از دياران كه سفر كردم و رفتم بي تو

از دياران كه گذر كردم و رفتم بي تو

بي تو مي رفتم، مي رفتم، تنها، تنها

و صبوري مرا،

كوه تحسين مي كرد

من اگر سوي تو بر مي گردم

دست من خالي نيست

كاروان هاي محبت با خويش

ارمغان آوردم

با من اكنون چه نشستن ها، خاموشي ها

با تو اكنون چه فراموشي هاست

چه كسي مي خواهد

من و تو ما نشويم

خانه اش ويران باد

من اگر برخيزم

تو اگر برخيزي

همه بر مي خيزند

من اگر بنشينم

تو اگر بنشيني

چه كسي برخيزد؟

تو مپندار كه خاموشي من

هست برهان فراموشي من

قصيده اي از : دكتر حميد مصدق


نظرات شما عزیزان:

شهاب
ساعت14:49---25 خرداد 1391
سلام.وبلاگ خوبی داری خوشم اومد خوشحال میشم بهم سر بزنی
تا بعد


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 25 خرداد 1391برچسب:, ] [ 12:39 ] [ محمد نصرت ]
درباره وبلاگ

ماییم و نوای بی نوایی بسم اله اگر حریف مایی
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 52
بازدید دیروز : 34
بازدید هفته : 160
بازدید ماه : 156
بازدید کل : 79174
تعداد مطالب : 35
تعداد نظرات : 41
تعداد آنلاین : 1