معلم ناهوک
آرام و رام و راحتی آرام جان می خواهمت. صلوات بر خاتم پیامبران(ص)  
قالب وبلاگ
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان نامهربان نامهربان من مهربان میخواهمت... و آدرس nusrat.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نکات املا :

1-      هنگام نوشتن املا ، به انتخاب قلم و کاغذ مناسب ، فاصله ی چشم با کاغذ ، درست نوشتن و شیوه ی صحیح به دست گرفتن قلم ، توجه شود .

2-      باید توجه داشته باشیم ، در نوشتن املا ، صدا و حروف پایانی کلمات به ویژه افعال را حذف نکنیم مانند نوشتن « آن ها رفتن » به جای « آن ها رفتند » .


ادامه مطلب
[ دو شنبه 13 شهريور 1391برچسب:, ] [ 22:50 ] [ محمد نصرت ]

پروفسور حسابی؛ ملقب به پدر فیزیک ایران بعد از ملاقاتی كه با انیشتین داشتند و پس از آنكه انیشتین به ایشان نوید می دهند كه نظریه شما در آینده ای نه چندان دور، علم فیزیك را در جهان متحول خواهد كرد، به پروفسور پیشنهاد می دهد كه برای تكمیل نظریه خود در آزمایشگاه مجهز دانشگاه شیكاگو به كار خود ادامه دهد. در ادامه خاطره ای بسیار آموزنده از ایشان در دانشگاه شیکاگو نقل شده كه هر ایرانی را به فكر وا می دارد. امیدوارم شما دوستان هم فرصت خوندنش رو از دست ندهید ...


ادامه مطلب
[ جمعه 10 شهريور 1391برچسب:, ] [ 21:53 ] [ محمد نصرت ]

تقریبا از آغاز مشروطه و به طور مشخص دهه شصت تاکنون بحث جهانی شدن ادبیات فارسی بر سر زبان‌ها افتاده است. خوب یا بد با دنیایی رو در روییم که دیگر مرزها را کنار گذاشته و در هم مخلوط شده است. دیگر چون گذشته ادبیات و تفکر غرب بر همه ذهن و زندگی دیگر ملل تسلط ندارد.

 


ادامه مطلب
[ جمعه 10 شهريور 1391برچسب:, ] [ 21:44 ] [ محمد نصرت ]

علاقه ودید حافظ به شیراز از منظر دیوان او و غزلیاتش بخوبی مشهود است و این اشارات با رویدادهای تاریخی زمان حافظ تطابق دارد. بنابراین در دیوان حافظ اگر غزلی شیوا و دلپسند خوانده می‌شود یقین در خلال ابیات آن رمزآسا و یا آشکارا واقعه‌ای در روانش و در اندیشه اش سیر می‌کند.

پرونده:Hafeziyeh 0457.JPG


ادامه مطلب
[ پنج شنبه 2 شهريور 1391برچسب:, ] [ 23:20 ] [ محمد نصرت ]

مولانا طارق جميل در شهر فيصل آباد پنجاب پاكستان در سال 1953 میلادی ، در خانواده اي بسيار متمول ، فرهنگي و دانشگاهي بدنيا آمد ، وي در كودكي بسيار تيزهوش و زيرك بود ، تحصيلات خود را در مدارس دولتي به پايان رسانده وارد دانشگاه شده و در رشته پزشكي مشغول به تحصيل مي شود كه يادر همين دوران با گروهي از جماعت تبليغ ملاقات مي كند كه در پي آن سه روز تشكيل مي شود .

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/a/ae/Maulana_Tariq_Jameel.jpg


ادامه مطلب
[ پنج شنبه 2 شهريور 1391برچسب:, ] [ 15:18 ] [ محمد نصرت ]
درباره وبلاگ

ماییم و نوای بی نوایی بسم اله اگر حریف مایی
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 177
بازدید کل : 79015
تعداد مطالب : 35
تعداد نظرات : 41
تعداد آنلاین : 1