معلم ناهوک
آرام و رام و راحتی آرام جان می خواهمت. صلوات بر خاتم پیامبران(ص)  
قالب وبلاگ
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان نامهربان نامهربان من مهربان میخواهمت... و آدرس nusrat.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





چرا پیامبر خلوت با زنان نامحرم و نگاه کردن به محرمات را منع کرد؟ این چیزی است که در این بحث به آن خواهیم پرداخت همراه با دلیل علمی...


 

«کافی است به مدت 5 دقیقه با زنی نامحرم خلوت کنی تا میزان ترشح هورمون استرس در بدنت بیشتر شود» این چیزی است که یک تحقیق علمی جدید به آن دست یافته است. به نقل از روزنامه دیلی تلگراف!


ادامه مطلب
[ پنج شنبه 25 آبان 1391برچسب:, ] [ 1:44 ] [ محمد نصرت ]

هنگامی که به تعداد درهای بهشت نظر کنیم خواهیم دید که تعداد آن ها هشت در می باشد( طبق روایتی که از پیامبر نقل شده است و ایشان یک در را باب الریان نامید که روزه داران از آن وارد می شوند). و اما تعداد درهای جهنم نیز هفت در می باشد طبق نص قرآن : ({دوزخى} كه براى آن هفت در است و از هر درى بخشى معين از آنان {وارد مى‏شوند} ) (الحجر:43) حال با یک جمع ساده  خوایم دید که مجموع در ها 15 در خواهد بود (15= 7+8)

 


ادامه مطلب
[ پنج شنبه 25 آبان 1391برچسب:, ] [ 1:35 ] [ محمد نصرت ]

ندانم کان مه نامهربان یادم کند یانه
خراب انگیز من با وعده ای شادم کند یانه 

 
خرابم آنچنان کز باده هم تسکین نمی یابم
لب گرمی شود پیدا که آبادم کند یانه 

 
من از یاد عزیزا ن یکنفس غافل نییم اما
نمیدانم که بعدازمن کسی یادم کند یانه
  

صبا از من پیامی ده به آن صیادسنگین دل
که تا گل در چمن باقیست آزادم کند یانه 

 
رهی از گفته ام خون میچکد اما نمیدانم
که آن بیدادگر گوشی به فریادم کند یانه

 

[ یک شنبه 21 آبان 1391برچسب:, ] [ 1:5 ] [ محمد نصرت ]

کشور آرژانتین
از سال ۱۹۸۹ وضع درسی دانش آموزان با نمرات ۱ تا ۳ سنجیده می شود ( عالی ، رضایت بخش ، غیر رضایت بخش ) و اعتقاد کلی آن است که این روش موجب پایین آمدن استانداردهای آموزش شده است . و بسیاری معتقدند که شیوه نمره گذاری گذشته که با اعداد ۱ تا ۱۰ مشخص می شد ،‌ نتیجه بهتری داشت و شیوه جدید باید مورد تجدید نظر قرار گیرد .

http://www.bo2sms.com/uploads/5282472fc60c4e70aecb1f00be554f09.jpg?1341576408


ادامه مطلب
[ یک شنبه 21 آبان 1391برچسب:, ] [ 1:49 ] [ محمد نصرت ]

با نگاهی به مدارس و توجه بیشتر به روش عمل آنها خواهید دید که با وجود تفاوت های بسیار اندک در ساختار و شکل مدارس و نیز یکسان بودن مواد و کتب درسی، تفاوت های زیادی بین مدارس و سطح درسی و نتایج دانش آموزان آنها مشاهده می شود. پس با اندکی تأمل می توان فهمید که عاملی دیگر وجود دارد که موجب می شود سطح درسی، حال و هوای مدرسه و روابط بین فردی در این مراکز آموزشی متفاوت شود.

http://www.dabirestaniha.ir/File/46/6/64810_kurs.gif


ادامه مطلب
[ یک شنبه 20 آبان 1391برچسب:, ] [ 22:28 ] [ محمد نصرت ]

در مجالی که برايم باقيستباز همراه شما مدرسه ای می سازيمکه خرد را با عشقعلم را با احساسو رياضی را با شعردين را با عرفانهمه را با تشويق تدريس کنندلای انگشت کسیقلمی نگذارندو نخوانند کسی را حيوانو نگويند کسی را کودنو معلّم هر روزروح را حاضر و غايب بکندو به جز از ايمانشهيچ کس چيزی را حفظ نبايد بکندمغز ها پر نشود چون انبارقلب خالی نشود از احساسدرس هايی بدهندکه به جای مغز ، دل ها را تسخير کنداز کتاب تاريخجنگ را بردارنددر کلاس انشاهر کسی حرف دل ش را بزندغير ممکن را از خاطره ها محو کنندتا ، کسی بعد از اينباز همواره نگويد :"هرگز"و به آسانی هم رنگ جماعت نشودزنگ نقاشی تکرار شودرنگ را در پاييز تعليم دهندقطره را در بارانموج را در ساحلزندگی را در رفتن و برگشتن از قلّه کوهو عبادت را در خلقت خلقکار را در کندوو طبيعت را در جنگل و دشتمشق شب اين باشدکه شبی چندين بارهمه تکرار کنيم :عدلآزادیقانونشادیامتحاني بشودکه بسنجد ما راتا بفهمند چقدرعاشق و آگه و آدم شده ايم در مجالی که برايم باقيستباز همراه شما مدرسه ای می سازيمکه در آن آخر وقتبه زبانی سادهشعر تدريس کنند.

[ شنبه 20 آبان 1391برچسب:, ] [ 21:17 ] [ محمد نصرت ]
درباره وبلاگ

ماییم و نوای بی نوایی بسم اله اگر حریف مایی
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 178
بازدید کل : 79016
تعداد مطالب : 35
تعداد نظرات : 41
تعداد آنلاین : 1